Київ, Оболонський проспект, 52ател. +380677776745
тел. +380957772728

Київ, Оболонський проспект, 52ател. +380677776745
тел. +380957772728

11 правил, яких потрібно дотримуватись під час візиту до перукаря, щоб не вивести з себе майстра і не піти додому у сльозах

Похід у перукарню може викликати як радість від передчуття змін, так і стрес. Ми мучаємося питаннями, чи зрозуміє нас майстер, чи зробить так, як ми хочемо. А в результаті найчастіше погоджуємося з тим, що нам пропонують. Виявляється, перукарі теж переживають про те, чи правильно зрозуміли завдання і що скаже клієнт, коли побачить результат.


Illustration

Не слід показувати фото зі стрижкою анфас


Illustration

Краще відкласти телефон

Найпростіше перед походом до майстра знайти фотографію, на якій буде добре показано стрижку, яку ви хочете. Однак слід пам'ятати, що текстура і довжина волосся повинні відповідати вашій, інакше, навіть якщо майстер повторить точнісінько, результат може вийти зовсім іншим.
● Як досвідчений перукар, прошу, не треба показувати нам фото свого обличчя. Мені потрібно бачити задню та бічну частину бажаної зачіски. Не соромтеся попросити нас зробити фото вашої зачіски.

У фільмах нам часто показують, як героїні встигають почитати журнал, написати повідомлення, погортати соцмережі і побалакати по телефону, поки майстер працює над їхньою зачіскою. Але в реальному житті подібна поведінка може заважати перукарю виконувати свою роботу. Та й голосно балакати по телефону неввічливо по відношенню до інших працівників салону та клієнтів.Проте користуватися смартфоном допустимо в деяких випадках, наприклад, чекаючи, поки вбирається фарба для волосся.

Illustration

Не просіть одразу пофарбувати вас у блондинку, якщо ви брюнетка

Якщо пекуча брюнетка прийде в салон і скаже: «Я хочу стати попільною блондинкою», то швидше за все їй відмовлять. Адже професіонали знають, що досягти таких змін за один візит неможливо. Більше того, це може пошкодити волосся. Фахівці рекомендують вибирати відтінки найближчі до природного кольору.
● Деякі речі потребують часу. Якщо у вас дуже темне волосся і ви хочете стати білявкою, я не зможу це зробити за один день.


Illustration

Подумайте заздалегідь, яку зачіску хочете

Непросто доводиться перукарям, клієнти яких кажуть: «Я не знаю, чого хочу», адже всім не догодиш, а смаки у людей різні. Майстер може порадити, але не може вгадати, що сподобається відвідувачу салону напевно.
● Якось на моє запитання: "Що б ви хотіли?" - Клієнтка відповіла: «Хіба ви не професіонал? Запропонуйте щось». При цьому вона забракувала всі мої пропозиції. Будь-яка ідея, навіть найменша, вже добре.


Illustration

Не соромтеся ставити запитання

Зі своїм перукарем слід бути гранично чесним. Майстер працює з хімічними речовинами (фарбою), тому найменша недомовленість може закінчитися плачевно.
● Якщо ви користувалися хною, слід попередити це. Адже деякі види хни при освітленні стають зеленими. Будь-яка фарба дасть потім темний та брудний колір.


Illustration

Не торкайтеся волосся, поки майстер не завершив роботу

Для більшості ця інформація може виявитися сюрпризом, але фахівці не рекомендують проводити рукою по волоссю, доки робота не закінчена. Справа в тому, що під час укладання феном перукарі на якийсь час залишають волосся «остигати». Якщо спробувати розчесати їх самим у цей момент, можна зіпсувати укладання.


Illustration

Чітко формулюйте бажання і не бійтеся чогось нового

Як то кажуть, поки не спробуєте, не дізнаєтесь, що вам подобається, а що ні. Це можна віднести і до зачісок. Якщо майстер рекомендує внести нехай і невеликі, але незвичні зміни до вашого стилю, можливо, варто прислухатися. Довіритися професіоналу набагато безпечніше, ніж наполегливо просити його зробити те, що йому не під силу.● Фраза «Мені той самий стиль, як і зараз, але зробіть коротше» звучить як незрозуміла тарабарщина. Є ж чарівне слово «окантовка».


Illustration

Навіть якщо ви вивчали перукарню, не слід давати поради

"Я сама перукар і все знаю про волосся", - може заявити клієнтка. Але навіть практикуючі майстри, коли хочуть змінити зачіску, довіряються своїм колегам. Непрохані поради можуть лише зашкодити. А часті закиди та причіпки, наприклад з приводу того, як тримати ножиці в руках, можуть геть-чисто знищити творчий порив. Якщо є сумніви щодо компетентності майстра, краще обговорити це до початку роботи.


Illustration

Ні до чого використовувати складні терміни

Багато клієнтів бажають отримати зачіску, яку вони побачили у знаменитості, але не знають її точної назви. А дехто йде далі і вперто повторює терміни, у значенні яких не впевнені. І одержують зовсім не той результат, на який розраховували.● Ми не чекаємо від вас професійної термінології. До речі, багато хто з нас [перукарів] перестав використовувати її після закінчення курсів. Просто покажіть нам фотографію зачіски з типом волосся, схожим на ваше.


Illustration

Не відмахуйтесь від порад фахівця

До послуг перукаря може входити консультація. Майстри не просто беззаперечно виконують те, що хочуть клієнти. Вони мають право попередити у тому, що з їхнього досвіду краще робити.● Наша робота полягає не в тому, щоб поранити ваші почуття, а в тому, щоби висловити свою чесну думку і бути корисними. Якось я попросила колегу зробити мені попелястий блонд. Вона висловила свої сумніви, але ми все одно взялися до справи. Зрештою це виглядало жахливо.


Illustration

Не мовчіть, якщо не подобається результат

До послуг перукаря може входити консультація. Майстри не просто беззаперечно виконують те, що хочуть клієнти. Вони мають право попередити у тому, що з їхнього досвіду краще робити.● Наша робота полягає не в тому, щоб поранити ваші почуття, а в тому, щоби висловити свою чесну думку і бути корисними. Якось я попросила колегу зробити мені попелястий блонд. Вона висловила свої сумніви, але ми все одно взялися до справи. Зрештою це виглядало жахливо.